Free HTML5 Bootstrap Template
Free HTML5 Bootstrap Template

Mini ERP Çözümleri

Her türlü işletmenin tüm yönetim ve ERP ihtiyaçları için tasarlanmış, kullanımı çok kolay "İş Yönetimi Platformu" dur. Müşteriler, tedarikçiler, çalışanlar arasındaki iş, iletişim, işbirliği operasyonlarının tek bir yapı içinde yürütülmesini ve yönetilmesini sağlar.

İletişime Geç

Açılmış olan projelerin içlerinde bulunan ürünlerin tamamının bireysel olarak takiplerinin yapılmasını sağlar. Anlık olarak siparişlerin durumlarını, tarih bazlı üretim, sevkiyat, kalite kontrol gibi analiz raporları alınabilir. Satış yönetiminde ürünün tüm ayrıntılı bilgisini, tasarımlarını, kalite kontrol raporlarını, reçetelerini, sevk bilgilerini sorunsuzca ve eksiksizce görebilirsiniz.
Almış olduğumuz siparişlerin tasarımdan önce yer analizi ve ölçülendirme işlemlerinin gerçekleştirildiği modüldür. Ölçü ve analiz bilgilerinin kayıt altına alınması ile ileriki yıllarda firmalara tekrar iş yapılmak istendiğinde ölçülendirme için ekip maliyeti yapmadan sistemdeki değerler ile işlemlerin gerçekleştirilmesini sağlar. Bu sayede hem zaman kazanılmış olur, hem de yapılan işteki kar oranı yükselmiş olur.
Tasarım gerektiren işlerin, tasarımcılara yönlendirilerek hangi siparişin hangi tasarımcı tarafından yapıldığını kayıt altına almış oluruz. Hem tasarımların sistemde depolanıp farklı ortamlarda kayıp olmasını engelleriz, hem de herhangi bir olumsuzlukta buna sebep olan personelin kim olduğunu kolaylıkla bulmuş oluruz.
Üretilmek istenen tüm ürünlerin yönetiminin sağlandığı modüldür. Hangi bölümlerde kaç saatte ve hangi tarihe kadar üretilmesi gerektiği gibi planlama yapılıp bölümlerin kiosklarına düşmesini sağlar. Bu sayede bölümler üretecekleri işlerin tasarımları ile birlikte ekranlarında görerek işe başladıklarında başladım. Bitirdiklerinde ise bitirdim diyerek işlerin diğer bölümlere yönlenmesini sağlar. Üretim yönetiminin düzgün bir şekilde planlanıp yönetildiği taktirde, Hem işler anında üretim sahasında gözükmüş olacak, hem de her bölüm için oluşacak olan kağıt israfının önüne geçilmiş olacaktır. En önemli faydası ise işlerin yanlış üretilmesi sonucu kim tarafından ne sebeple yanlış üretildiğini kolaylıkla takip edebilmiş olursunuz.
Üretmiş olduğumuz ürünlerin uygunluk kontrollerinin yapılıp sevke hazır hale getirilmesini sağladığımız modüldür. Ürün kalite kontrolleri TSE standartlarına uygun değerlendirme raporları ile kontrol edilmektedir. Her yapılan kontrolün raporu oluşmakta ve ileride TSE belgesi alınma durumlarında firmalara bu sistem kolaylık sağlamaktadır.
Üretmiş olduğumuz ürünlerin veya farklı sebeplerle göreve çıkacak olan araçlarımızın sefer işlemlerinin yapıldığı yerdir. Hangi araçla hangi personellerimizin gittiği de kayıt altına alınmaktadır. Bu sayede geriye dönük yapılan işlerin kimler tarafından yapıldığı ile ilgili performans raporlamaları oluşturulabilmektedir.
Tüm araçlarımızın kayıt altında tutulduğu alandır. Araçlarımızın bakım, sigorta ve muayene takiplerinin de yapıldığı modüldür. Sistem otomatik olarak sigortası, muayenesi ve bakımı yaklaşan araçların bilgisini vermektedir. Bu sayede takip işlemlerinde kolaylık sağlamaktadır. Bunun dışında araç görevlerinin kayıt altına alınarak araçların nerelere gittiği hakkında da bilgi sahibi olmamıza olanak sağlamaktadır. Sistem filotürk ile entegre bir şekilde çalışmakta olup, hangi aracın nerede olduğu veya ayrıntılı araç hareket raporlarını kolaylıkla sistem üzerinden vermektedir. Eğer filotürk dışında farklı bir firma ile araçlarınız takip ediliyor ise opsiyonel olarak sistem uyumluluğu kontrol edilip firmanıza özgü eklemeler yapılabilir.
Firmamızın deposunda bulunan tüm malzemelerin ve ürettiğimiz tüm ürünlerin stok değerleri tutulmaktadır. Depomuzda bulunan malzemenin hangi firmalardan ne zaman alındığı, hangi işler için kullanıldığı, hangi tarihlerde ne fiyata alındığı, ürünlerimizin reçetelerinin kayıt altına alındığı, güncel fiyatlara göre ürün maliyetlerinin hesaplandığı modüldür. Depo malzeme girişleri TSE standartlarına uygun değerlendirme raporları ile alınmaktadır. Her alınan malzemenin son girdi raporu oluşmakta ve ileride TSE belgesi alınma durumlarında firmalara bu sistem kolaylık sağlamaktadır.
İşletme bünyesinde çalışmakta olan tüm personellerin listesinin yer aldığı alandır. Personele ait detaylı bilgileri, maaş bilgileri, özlük dosyaları, tutanaklar, aile bilgileri, ulaşılacak yakınları, eğitim bilgileri, sertifikaları, mesleki belgeleri, personel zimmetleri ve izinlerinin kayıt altına alındığı yerdir. Geçmişe dönük işten ayrılanların dahi kayıtları durmakta olup, geçmişe dönük tüm personelin bilgilerine kolaylıkla ulaşılabilirsiniz.
CRM modülü, işletmenizin Kurumsal Hafızasını oluştururken, müşterileriniz ile yürüttüğünüz tüm ilişkilerin tek bir yapı içinde ve eksiksiz bir şekilde takip edilmesine imkan sağlar. İlişki içinde bulunduğunuz tüm firmalar ve kişilerin bilgileri, çok detaylı bir şekilde CRM içinde oluşturulur.
Firmanızın yürütmüş olduğu hukuksal davaların dosyalarını kayıt altına alır. Bu davalara hatırlatma ekleyerek vakti geldiğinde size mail yolu ile hatırlatma yaparak, davalarınızı sorunsuz bir şekilde yürütmenize olanak sağlar.
Firmalara gelen kargoların kayıt altına alınmasına olanak sağlar. İlgili personel; bu kargo sana geldi gibi dolaşmak yerine kargoların tamamını sisteme düzenli bir şekilde girişlerini yaparak, kargonun geldiği personele sistem üzerinden bilgisini vermiş olur. Bu sayede hem personel kendine gelen kargoları kolaylıkla sisteminden görür, hem de geçmişe dönük kargolarını takip edebilme olanağı sağlamış olur
Ziyaretçi Defteri'nin kullanımı ile firmanıza gelen tüm ziyaretçilerin firma çalışanlarınızla yaptığı ziyaretlerin kayıtlarını düzenli bir şekilde tutabilir ve gerektiği durumlarda geriye dönük olarak tarih, firma, ziyarete gelen kişi, ziyaret edilen kişi ve ziyaret konuları hakkında ziyaret detaylarını inceleyebilirsiniz
Ofiste bulunmayan yönetici ve çalışanlara gelen aramaları, not kağıtlarına yazmak veya sonradan kontrolü hemen hemen hiç mümkün olmayan e-posta yoluyla bildirmek yerine, modern bir yapı içinde herkesin çalışma ekranına göndermenizi sağlar. Buna ilave olarak acil durumlarda sahadaki kişilere gelen aramaları e-posta yoluyla da bildirme imkanı verir. Sahadaki kişiler ofise döndüklerinde cevaplanması gereken tüm çağrıları ekranlarında hazır bulurlar. Tek yapmaları gereken, ilgili geri aramaları yapmak ve görüşme bilgilerini çağrı bazında kolayca sisteme girmektir. Bu sayede kiminle ne görüşüldüğünü dahi takip altına almış olursunuz.
Anında görüntü bir raporlama ekranıdır. Bu kısımda oluşacak olan raporlar grafiksel ve metinseldir. Anlık firma ile ilgili tüm raporlamaların alınabileceği bir modüldür. Anında görüntü; Sistemin modüller içerisinde vermiş olduğu standart raporlar dışında firmanın istemiş olduğu raporların ve tasarımların barındığı yerdir. Bu kısımdaki raporlar firmaya özel tasarlanıp entegre edilmektedir. Bu sayede firma yetkilileri veya kişiler sorunsuz bir şekilde istemiş oldukları raporlara anında ve zahmetsizce ulaşabilmektedir.
Tüm kullanıcı tanımlamalarının ve yetkilendirmelerinin yapıldığı yerdir. Yetkilendirmeler çok basittir ve her personelin kolaylıkla yapabileceği bir arayüze sahiptir. Yetkilendirmeler ile personelin hangi modülleri görebileceğini belirleriz.

Mini ERP

SSCWORKER Mini ERP ise isminden de anlaşılacağı gibi küçük bir ERP sistemidir. Temel amacı en çok kullanılan modülleri bir araya getirerek KOBİ işletmeleri için değer yaratmaktır.

Free HTML5 Bootstrap Template